Rezervační kancelář v havířovské nemocnici pomůže pacientům, uleví zdravotníkům

Havířovská nemocnice spustila nové webové stránky, díky kterým se pacienti mohou sami objednávat do ambulancí, či na různá vyšetření. Kdo není počítačově zdatný, může zavolat, nebo navštívit rezervační kancelář. Celý systém uleví zejména zdravotním sestrám.
Zdravotní sestry v ambulancích mnohdy působí jako telefonní operátorky. Nemocnice v Havířově se rozhodla, že jim uleví a zároveň vylepší komunikaci s pacienty. Veškeré dotazy nyní mohou vyřizovat konzultantky v rezervační kanceláři.
 
Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Ptají se, kde se jaká ambulance nachází, jaké mají ordinační hodiny, jestli přibírají nové pacienty. Samozřejmě chtějí objednat do ambulancí. Pokud můžeme, objednáme je. Instruujeme je o té možnosti, že se mohou objednat příště sami z domu s tím, že je seznámíme s naším webem."
Zdravotní sestry už výhody webového rezervačního systému i kanceláře v ambulancích pociťují. Stejně tak i pacienti.
 
Iva Pastrnková, vrchní sestra urologie: "Ulehčí našim sestřičkám v ambulanci tím, že nemusí zvedat telefony a mohou se přímo věnovat ošetřování pacientů. Tím je ta rezervační kancelář pro nás velkým přínosem.”
 
 
anketa: “Hlavně pro ty seniory a tak je to dobré, že přijdete a oni vám poradí.”
 

Nové webové stránky disponují také Portálem pacienta.

Irma Kaňová, PR manažer Nemocnice Havířov. "Máme tam totiž přímé vstupy jak do systému Reservatic, tak do Portálu pacienta, kde si mohou na druhou stranu pacienti sami prohlížet svou zdravotnickou dokumentaci. Podmínkou ale je, že jsou v tomto portále sami zaregistrováni. Tento portál slouží i pro praktické lékaře."

V průběhu roku si nemocnice klade za cíl do tohoto portálu zapojit na 500 pacientů a alespoň 50 spolupracujících lékařů.