Napsali jste o nás

Vaše pochvaly můžete zaslat elektronicky na e-mail gabriela.dobesova@nemhav.cz nebo sekretariat@nemhav.cz. Zasláním pochvaly na tyto emaily souhlasíte se zveřejněním celého jejího obsahu na webové stránce www.nemocnicehavirov.cz v sekci „Napsali jste o nás“. V případě, že se zveřejněním nesouhlasíte, napište tuto skutečnost na konci pochvaly. K odvolání Vašeho souhlasu již zveřejněné pochvaly prosím využijte stejný email, kde do textu odvolání souhlasu pro snazší vyhledávání uvedete datum zveřejnění pochvaly, kterou si přejete z webu odstranit.

Nemocnice uchovává Vaše pochvaly v písemné podobě v souladu s vnitřní dokumentací po dobu 5ti let, v elektronické podobě po dobu trvání souhlasu s jejím zveřejněním.

Chirurgie 16.8.2023

Chtěla bych tímto poděkovat celé chirurgické stanici 2, kde jsem ležela před i po laparoskopické operaci žlučníku. Uvítal  mě velmi sympatický kolektiv sestřiček svou lidskostí a humorem.
Moc děkuji všem lékařům a nejvíc šikovnému lékaři mudr. Ciesarovi za perfektně odvedenou operaci, péči a  lidský přístup. Tady jsou odborníci opravdu na svém místě. Pochvalu zaslouží rovněž anesteziolog, který se  mnou před operací ještě 10minut rozprávěl na operačním sále a působil na mě svým vyrovnaným klidným dojmem, v době, kdy skvělé sestřičky pobíhaly na sále, vše chystaly, včetně mě a byly organizované jako dělnice v úlu... I jim patří velké díky! Do Havířova jsem dorazila z Ostravy a vřele tuto nemocnici doporučuji.
Marta Štěpánová

Ortopedie, chirurgie, rehabilitace 4.10.2023

Vážená paní Dobešová,
    rozhodl jsem se obrátit na váš institut kvality a sdělit své dojmy s mé nedávné hospitalizace ve vaší nemocnici.Dne 11.září  jsem se podrobil operaciTEP kolene.S pokorou chci projevit nesmírnou vděčnost a díky celému ortopedickému týmu Mudr.Gongola a za následnou péči na pokoji JIP, chirurgickému a rehabilitačnímu oddělení.Při následné pooperační péči na jmenovaných odděleních vládla jen pozitivní atmosféra, což v nemalé míře blahodárně působí na pacienty.Někdy si člověk, až se octne v roli pacienta, uvědomí těžkou a záslužnou činnost lékařů   a sester na všech stupních svého zařazení.
Zvláštní poděkování patří koordinátorce operací paní Watorové.V mém případě nastaly v přijímacím řízení komplikace ze strany pacienta.Tehdy jsem mohl ocenit vynikající manažerské schopnosti v této funkci, takže nakonec v požadovaném termínu operace mohla být provedena.
               V neposlední řadě chci velmi kladně ohodnotit nemocniční systém /z mého hlediska/ stravování.
    Ještě jednou tisíceré díky za všechno, ortopedickému týmu  přeji mnoho zdařilých operací.
 pacient Josef Vráblík