Od 14.10. bude probíhat rekonstrukce ambulance. Po dobu rekonstrukce bude ambulance přestěhována do 2. patra (prostory bývalé dětské JIP). Sledujte, prosím informační značení. Ve dnech 24.10. a 29.10. zavřeno.
Od 14.10. bude probíhat rekonstrukce ambulance. Po dobu rekonstrukce bude ambulance přestěhována do 2. patra (prostory bývalé dětské JIP). Sledujte, prosím informační značení. Ve dnech 24.10. a 29.10. zavřeno.
Vyřizování stížnosti
Postup pro vyřizování stížností se řídí zákonem č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.
Vezměte prosím na vědomí, že s ústně předanou stížností nelze kvalitně pracovat. Stížnost nám proto zašlete v písemné podobě s detailním popisem vzniklé situace.
Podání stížnosti
Stížnosti jsou přijímány v písemné podobě, a to elektronicky nebo písemně.
Písemný záznam z podání stížnosti by měl obsahovat:
Stížnost může podat:
a) pacient,
b) zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,
c) osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel,
d) osoba zmocněná pacientem.
Stížnost můžete zaslat na adresu
Nemocnice Havířov, příspěvková organizace, Dělnická 1132/24, 736 01 Havířov nebo elektronicky na email stiznosti@nemhav.cz
Další místo pro podání písemné stížnosti
a) podatelna,
b) sekretariát ředitele,
c) kancelář manažera kvality,
d) kancelář ombudsmana,
e) kterékoliv oddělení nemocnice (v odpoledních a nočních hodinách a ve dnech pracovního volna).
Termín pro vyřízení stížnosti
Nemocnice zašle vyjádření ke stížnosti v zákonné lhůtě do 30 dnů ode dne jejího obdržení. V odůvodněných případech může nemocnice lhůtu prodloužit o dalších 30 dnů. Stěžovatel je o takovém prodloužení informován.
Pokud je přijata anonymní stížnost, o šetření takovéto stížnosti rozhodne dle závažnosti sdělení ředitel nemocnice.