Chirurgické ambulance

Chirurgické ambulance
Chirurgické ambulance

Ambulance v kostce

Chirurgické ambulance se nacházejí v přízemí traktu D v části Urgentního příjmu. V chirurgické ambulanci č. 1 jsou ošetřováni pacienti s akutními potížemi - s akutním úrazem či onemocněním, kteří přicházejí do nemocnice k prvotnímu ošetření.
Do všech chirurgických ambulancí budete naváděni vyvolávacím systémem v části vstupní (urgentní) recepce.

 

 

 

Kontakty a informace

Vedoucí lékař
MUDr. Libor Kotek

Pracoviště

Telefon na recepci 596 491 308
 
Chirurgická ambulance č. 1       Chirurgická ambulance č. 2       Chirurgická ambulance č. 3
24 hodin denně                              Po - Pá   7:00 - 15:30                      Po - Pá   7:00 - 11:30
7 dní v týdnu

telefon
596 491 808

 Út, Pá   8:00 - 12:00

Traumatologická ambulance zajišťuje péči o pacienty po operacích prováděných pro poranění kostí či vazivového aparátu. Zároveň zajišťuje péči o pacienty se závažnějším poraněním kostí, jejichž léčba nebude řešena operačně.

telefon
596 491 808

 Stř    8:00 - 14:00    

Onkochirurgická ambulance zajišťuje péči o pacienty s onkologickým onemocněním. Jedná se o pacienty před operací či po operaci. Tato ambulance úzce spolupracuje s ambulancí klinické onkologie naší nemocnice a s lůžkovými onkologickými odděleními jiných nemocnic.

 

 

telefon
596 491 808

 Čt   12:00 - 14:00

Proktologická ambulance zajišťuje péči o pacienty s onemocněním konečníku. Nejčastěji pečujeme o pacienty s hemoroidy. Nabízíme pacientům možnost ošetření hemoroidů tzv. Barronovou ligaturou (ambulantně) a také Longovou metodou (za  hospitalizace).

 

telefon
596 491 808
Sestra
Kula Přikrylová

 Po   8:00 - 11:30

Lékař nemocnému při vyšetření sdělí informaci o možném založení stomie. Ten poté informuje stomasestru, která seznámí nemocného s tím, kde bude stomie umístěna, jaké pomůcky mohou být používány, kam bude do budoucna docházet a co ho vlastně čeká. Pacientům předáváme také materiály, kde se mohou informovat o všech dostupných pomůckách a jejich použití. Pohovor stomasestry a individuální přístup k pacientovi je v tomto úseku velmi důležitý, neboť si nemocný neuvědomuje a někdy si to ani nechce uvědomit, co stomie pro jeho život znamená. V případě, že pacient není schopen o stomii pečovat, spolupracujeme s rodinou a se službou domácí péče. K návštěvě poradny jsou pacienti objednáváni.

 

 

 

telefon
596 491 807

Út, Čt   13:00 - 15:00

Zajišťuje péči o pacienty s dlouhodobě a špatně se hojícími ranami s využitím nejmodernějších léčivých prostředků. Rovněž se věnuje pacientům "s diabetickou nohou".

telefon
596 491 806

Po   13:00 - 14:00

Poradna pro pooperační stavy sleduje pacienty po propuštění z chirurgického oddělení, kteří prodělali závažnější operace či onemocnění a nejsou zařazeni do jiné chirurgické odborné ambulance (např. po operaci žlučníku a žlučových cest, po operaci pro nezhoubné onemocnění žaludku, střev, operace kýl apod.).


telefon
596 491 308

Stř 13:00 - 15:00

Věnuje se spektru chirurgických onemocnění, které je možné řešit miniinvazivními postupy, od jejich diagnostiky, přípravy k samotné operaci, až po následné sledování pacientů po operaci.

telefon
596 491 756

Po   8:00 - 20:00

Napsali jste o nás

Další recenze
„Vážený pane řediteli, z vlastní zkušenosti vím, jak je důležité být informován a jak důležité je vědět, že vede kolektiv skvělých lidí. Proto mi dovolte, abych Vám poděkovala za skvělé vedení nemocnice Havířov. Bydlíme v Šenově, a tak je vždy v případě urgentního lékařského ošetření nablízku právě Vaše nemocnice. Nemocnice v posledních letech se výrazně změnila k lepšímu. Je to vidět na vybavení, vzhledu, ale také v jednání lidí a přístupu k nám pacientům. Takové věci se nedějí samy, ale jen díky těm, kterým na kvalitě a lidech záleží. Právě dnes jsme opět museli vyhledat lékařskou pomoc pro mého 81letého tatínka (F. Krivčíka), který si při pádu poranil nohu. Od přijetí na recepci až do konce jsme se setkali s laskavým a příjemným přístupem. Jednání všech bylo nejen profesionální, ale velmi vstřícné. V době čekání, které trvalo asi 2 hodiny (přišlo obrovské množství pacientů), jsme měli možnost sledovat cvrkot v čekárně a práci všech zainteresovaných zaměstnanců, od sestřiček na recepci, přes ošetřovatele až po lékaře. Všem vše v klidu vysvětlovali, starali se o všechny s pečlivostí a úsměvem. Jmenovitě bych chtěla pochválit ambulanci MUDr. Králikové se sestrou Jiráskovou. Dále práci a jednání sestry Papouškové a ošetřovatelky Hučkové na recepci. I při obrovském náporu pacientů a plné čekárně neztratily úsměv z tváře a byly velmi příjemné a vstřícné. Moc milé byly také sestry na hlavní recepci.    Také bych se ráda zmínila o organizaci očkování proti Covidu, které absolvovali oba mí rodiče také ve vaší nemocnici. Organizace byla bezproblémová a ukázková.   Velké díky.    Přeji Vám osobně a všem zaměstnancům do nového roku vše jen to nejlepší, pevné zdraví a jen dobré a radostné zprávy   S úctou     Soňa Javůrková“

Napsali jste o nás

Další recenze
„Vážený pane řediteli, z vlastní zkušenosti vím, jak je důležité být informován a jak důležité je vědět, že vede kolektiv skvělých lidí. Proto mi dovolte, abych Vám poděkovala za skvělé vedení nemocnice Havířov. Bydlíme v Šenově, a tak je vždy v případě urgentního lékařského ošetření nablízku právě Vaše nemocnice. Nemocnice v posledních letech se výrazně změnila k lepšímu. Je to vidět na vybavení, vzhledu, ale také v jednání lidí a přístupu k nám pacientům. Takové věci se nedějí samy, ale jen díky těm, kterým na kvalitě a lidech záleží. Právě dnes jsme opět museli vyhledat lékařskou pomoc pro mého 81letého tatínka (F. Krivčíka), který si při pádu poranil nohu. Od přijetí na recepci až do konce jsme se setkali s laskavým a příjemným přístupem. Jednání všech bylo nejen profesionální, ale velmi vstřícné. V době čekání, které trvalo asi 2 hodiny (přišlo obrovské množství pacientů), jsme měli možnost sledovat cvrkot v čekárně a práci všech zainteresovaných zaměstnanců, od sestřiček na recepci, přes ošetřovatele až po lékaře. Všem vše v klidu vysvětlovali, starali se o všechny s pečlivostí a úsměvem. Jmenovitě bych chtěla pochválit ambulanci MUDr. Králikové se sestrou Jiráskovou. Dále práci a jednání sestry Papouškové a ošetřovatelky Hučkové na recepci. I při obrovském náporu pacientů a plné čekárně neztratily úsměv z tváře a byly velmi příjemné a vstřícné. Moc milé byly také sestry na hlavní recepci.    Také bych se ráda zmínila o organizaci očkování proti Covidu, které absolvovali oba mí rodiče také ve vaší nemocnici. Organizace byla bezproblémová a ukázková.   Velké díky.    Přeji Vám osobně a všem zaměstnancům do nového roku vše jen to nejlepší, pevné zdraví a jen dobré a radostné zprávy   S úctou     Soňa Javůrková“
Rezervovat vyšetření